Szabad Ne Feledd

Szabad Ne Feledd

Chladek Tibor: Pedellusország

2019. május 18. - chladektibor

Ha elfáradtál, állj meg egy kicsit, és várd meg, míg a lelked utolér – szól az észak-amerikai indián törzsek által az utókorra hagyott bölcselet. A hétköznapok taposómalmában megfáradó polgárok, ha a megélhetésért folytatott mindennapi küzdelem közepette megengedhetik maguknak azt a luxust, hogy megálljanak, és szétnézzenek mi zajlik körülöttük a közéletben, olyan döbbenettel meredhetnek a magyarországi közállapotokra, mint a távoli rokon gyermekét csak sátoros ünnepen látó másodnagynéni vagy harmadunokanővér, aki az elmaradhatatlan nyálas csóközön után tenyerét összecsapva hüledezik a zavarában egyik lábáról másikra álló kis emberpalántához hasonlóan zavarodott szülőhöz szólva: „juj de nagyot nőtt ez a kis cukorfalat!”

pedellusorszag.jpg

A szülő ilyenkor mi mást tehet, mint mesterkélt mosollyal egyetértőleg bólogat, s miközben fejben rögtönzött genealógiai kutatásokat végezve azt próbálja eszébe idézni, hogy a két éve karácsonyra jobb híján odaadott, már akkor is avas bonbont most kedves ajándékként visszaadó Hilda néni vagy Guszti bácsi kinek a kije a családban, egyúttal megállapítja, hogy a másod- vagy harmadfokú rokon nyilvánvalóan teljesen agyalágyult vagy legalábbis erősödő demenciában szenved, hiszen dehogy nőtt nagyot a gyerek, pont ekkora volt tegnap is, meg tegnap előtt, meg múlt héten is, amikor májkrémet kent a macska hátára vagy visszaböfögte az új ünnepi selyemingjére a spenótot.

A szülő, aki nap mint nap figyelemmel kíséri gyermeke növekedését, kevésbé látja megdöbbentőnek a gyors testi és attól jellemzően lassúbb ütemű szellemi fejlődést, mint az utóddal ritkábban találkozó távoli rokon.

Pontosan így vagyunk Orbán Viktor miniszterelnök édesgyermekével, a Nemzeti Együttműködés Rendszerével, a kis NER-rel is: azok akik nap mint nap követik a nyomtatott és az elektronikus sajtóban az eseményeket, már szinte meg sem lepődnek az egyre szélsőségesebbé váló kormánypártok politikusainak újabb és újabb megdöbbentő és uszító kijelentésein, az összeomlás szélén álló egészségügyön, a milliók életét megnyomorító mélyszegénységen, a tranzitzónában éheztetett menekültek sorsán, a közpénzekből leplezetlenül gazdagodó Mészáros Lőrinc vagy éppen Tiborcz István és a többi NER-közeli oligarcha egyre gyarapodó milliárdjain.

Akik viszont csak ritkábban tájékozódnak közéleti kérdésekben, nyilván azoknak is átütötte az ingerküszöbét az elmúlt napok-hetek két jelentős eseménye: a sokak gyanúja szerint kormányközeli anyagi forrásokból felpumpált Mi Hazánk Mozgalom által a betiltott Magyar Gárda szellemiségének felvállalásával egy új, nyíltan rasszista félkatonai erőszakszervezet megalapítása, ezzel párhuzamosan pedig az uszító cigányellenesség felerősödése, valamint a Magyar Országgyűlés elnökének, Kövér Lászlónak azon eszmefuttatása, amelyben egyenlőségjelet tett a homoszexuálisok és a pedofilok közé. Ezen hírek kapcsán még a napi eseményekkel nem foglalkozó átlagpolgár is döbbenten csapja össze kezeit: hát hol élünk mi? Hát mivé lett az országunk?

Nehezen elképzelhető, hogy a NER működtetőinek hallgatólagos beleegyezése, sőt mi több jelentős anyagi támogatása nélkül fejti ki Toroczkai László szélsőjobboldali pártja a közéletet mérgező intenzív tevékenységét. Végeredményben a külsőségeken kívül nincs is nagy különbség a kormánypártok és a Mi Hazánk Mozgalom ideológiája között – ne feledjük el, hogy a kormányközeli média által a miniszterelnök zseniális ötletének és a migránsoktól fenyegetett nemzet megmentésének szimbólumaként a köztudatba emelt déli határkerítés eredetileg az ásotthalmi polgármester Torockai Lászlónak az ötlete volt – az Európai Néppártból való, önkéntes távozásnak álcázott kiakolbólítása óta ma már nyíltan az európai szélsőjobboldali és fasiszta politikusok és pártok barátságát és kegyeit kereső Orbán Viktor hívei pedig nyilván elégedetten csettintenek magukban egyetértőleg a Mi Hazánk Mozgalom politikusainak egy-egy szaftos cigányozós vagy zsidózós megnyilatkozása után. S bár a kormánypárti politikusok jobban kedvelik a jól szabott Armani öltönyöket és a méregdrága Gucci táskákat a khakiszín terepruhánál és a katonai bakancsoknál, azért számos intézkedésnél, így példának okáért a falusi CSOK indokolásánál – tudniillik hogy annak a magyarországi roma közösség jelentős részét eleve kizáró szigorú szabályrendszerét bevallottan azért alkotta a kormány, hogy azt csak „becsületes magyar családok” vehessék igénybe – világosan látszódik, mennyire hasonlóan áll a cigánysághoz a kormányzó és az ellenzékben lévő szélsőjobboldal. Ha nem így lenne, ha végső soron nem a Nemzeti Együttműködés Rendszerének értékeit, érdekeit és céljait szolgálná a Mi Hazánk Mozgalom és az általa létrehozott félkatonai szervezet, aligha kaphattak volna engedélyt arra, hogy május 21-én Törökszentmiklóson összejövetelük révén erődemonstrációt tarthassanak az ott élő roma közösség megfélemlítése céljából – teret engedve ezáltal országszerte a rasszizmus és a cigányellenesség újbóli megerősödésének.

Kövér László nyilatkozata tökéletes példája annak, hogy mára mennyire elmosódtak a kormánypárti és az ellenzéki szélsőjobboldal közötti határvonalak, hiszen a házelnöknek a melegek egyenjogúságáról alkotott gondolatait a Mi Hazánk Mozgalom bármely prominens politikusa is mondhatta volna – a következő idézet azonban nem Toroczkai Lászlótól vagy Dúró Dórától, hanem a Magyar Országgyűlés fideszes elnökétől származik: „egy normális heteroszexuális tudja, hogy a világ rendje micsoda, hogy ő így született, ilyenné lett. Próbál ehhez a világhoz alkalmazkodni úgy, hogy nem tartja magát feltétlenül egyenrangúnak”. A gyermeket örökbefogadni akaró azonos nemű párokról pedig így vélekedett: „erkölcsi értelemben, semmi különbség nincs egy pedofil magatartása között, meg a között, aki ezt követeli. Mindkettő esetben a gyermek egy tárgy, egy élvezeti cikk, a kiteljesedés, az önmegvalósítás eszköze”.

Anyai nagyapám elmondása szerint gyermekkorának egyik megrázó élménye volt, amikor a harmincas évek végén – amikor a maihoz kísértetiesen hasonló jelszavak kíséretében építették a keresztény és nemzeti hazát – a kötelező hittanórákat megelőzően, még a katolikus hitoktató megérkezése előtt lépett be a tanterembe a nyilas érzelmű pedellus, más néven iskolaszolga, s így kiáltotta el magát: „zsidók, kifelé!”. Kövér László és Toroczkai László eszmevilága az én szememben a nagyapám történetében szereplő pedellus cizelláltnak nem éppen nevezhető, gyűlölettel teli szellemét jeleníti meg napjainkban. Igaz, a zsidók helyett most egyelőre az LMBTQ-közösség tagjait és a magyarországi romákat dobnák ki a nemzet tanterméből a pedellus-politikusok, de aggodalomra semmi ok, előbb-utóbb mindenki sorra kerül aki az ő felfogásuk szerint nem eléggé „nemzeti”, „keresztény” és „magyar”, hiszen a „kifelé” szó elé bármely vallási, etnikai, vagy szexuális kisebbség gyűjtőneve szabadon beilleszthető.

Gyűlölettől fröcsögő nyilatkozatok és a földön ütemesen egyszerre dobbanó bakancsok háttérzajával fülünkben teljes biztonsággal kijelenthetjük: egy pedellusországban élünk, ami olyan messze van már a polgári demokrácia eszményeitől, mint az egyszeri súlyos szívbeteg életmentő műtétjének időpontja a kórházi várólistán.

 

Chladek Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadnefeledd.blog.hu/api/trackback/id/tr3314833506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stenonis 2019.05.20. 06:47:16

@MAXVAL bircaman közíró:
Teljesen igazad van.
A homoszexualitás a normalitás része, hiszen egyidős az emberiséggel.
Nem is értem, hogy Kövér és csapata miért hőbörög...

törppicur 2019.05.20. 07:23:19

jól látom, Tibor, te a zsidók és az lmbtq közösség közé tettél egyenlőséget, Kövér módjára? Meg a cigányokkal is ez teszed.
És ehhez jósolsz még egy kis kirekesztést is?

Inkább azon aggódj, hogy Thürmerék el ne csábítsák a híveitek jórészét. Ugyanis hozzájuk a szocializmus igérete sokkal közelebb van, mint a szivárványos gondolatok - ha meg az utóbbiakat, meg a megvalósításukat kötelezővé is teszitek....

törppicur 2019.05.20. 07:24:12

@Stenonis: Kövér hogyan hőbörgött? Szerinted.

midnight coder 2019.05.20. 07:41:38

Az hogy cigány vagy, a legtöbb esetben nem bőrszín, hanem kultúra kérdése. Vannak hófehér, szőke polgárok is akik úgy viselkednek és meg is kapják ugyanazt az elbánást, a másik oldalról pedig viszonylag kevés embernek van baja a jól öltözött, civilizáltan viselkedő barna bőrű polgártársainkkal.

Ami a homokosokat és az örökbefogadást illeti, azon azért el lehet filózni, hogy a pedofilok elég nagy része a kisfiúkra bukik... És persze azon is, hogy két hasonló betegségről van szó, az egyiket mégis az egekbe próbálja emeli a liberális társadalom, mígy a másikért a pokolra küldi azt, aki benne szenved. Mert ahogy homokosnak lenni sem teljesen az illető saját választása, ugyanez a pedofilra is igaz.

sírjatok 2019.05.20. 08:23:24

Szokásos orbánsírás, de mondjuk ez legalább nem annyira igénytelen. Alapja persze nincs.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 09:07:03

@midnight coder: kurvára nem hasonló betegség. Ad egy, nem betegség, ad kettő, ha nőkre buksz, az is hasonló?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 09:10:17

@MAXVAL bircaman közíró: te, Dávid Isten kiválasztottja volt. Erősen vonzódott a fiúkhoz. Tehát, Istennek tetsző cselekedet a homoszexualitás.
A mai időkben a reverenda sok homokost rejt. És pedofilt. Ők Istennel kapcsolatban vannak. Azt képviselik, maradhatsz Isten szolgája, mert elfogadja a homoszexualitást.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.20. 09:49:22

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Attól, hogy valaki Isten szolgája, még nem mentes a bűntől, a betegségtől.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 10:00:44

@MAXVAL bircaman közíró: ebből következik, hogy Isten számára ez elfogadott.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 13:42:53

@MAXVAL bircaman közíró: Isten kimondottan biztat a gyilkosságra, tehát nincs ellene. Mivel Isten teremtménye, így nem lehet hibás gyártmány.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 14:13:04

@MAXVAL bircaman közíró: olvastad a Bibliát? És monda az Úr Mózesnek: [2 Móz. 35,2.] Halállal lakoljon az a férfi, kövezze őt agyon az egész gyülekezet a táboron kivül.

15,36 Kivivé azért őt az egész [Józs. 7,25.] gyülekezet a táboron kivül, és agyon kövezék őt, és meghala, a miképen parancsolta vala az Úr Mózesnek.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 14:16:49

@MAXVAL bircaman közíró: 31,7 És harczolának Midián ellen, a miképen megparancsolta vala az Úr Mózesnek, és minden férfiút [5 Móz. 20,13.] megölének.

31,8 A Midián királyait is megölék, azoknak levágott népeivel egybe: Evit, Rékemet, Czúrt, Húrt, és Rebát, Midiánnak öt királyát; és Bálámot a [4 Móz. 22,5.35.24,3-24. vers 16.] Beór fiát is megölék fegyverrel"

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 16:30:34

@MAXVAL bircaman közíró: a Bibliáról beszélünk, gyogyós! Isten nem a "kor szintje", hanem örök és mindenható!
Tagadod?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 16:32:34

@MAXVAL bircaman közíró:
Tehát Isten gyilkosságra biztat. A homoszexualitást pedig megtűri.
Ezzel legalizálja. Dávid példakép.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 22:04:10

@MAXVAL bircaman közíró: a Bibliát Isten diktálta. Nem így van, te szerencsétlen?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 22:05:29

@MAXVAL bircaman közíró: nem megtűri, hanem elrendeli. Megparancsolja. Te tényleg azt gondolod, hogy a mellébeszéléssel a magad szellemi sötétségét el tudod leplezni?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 22:09:28

@MAXVAL bircaman közíró: "Nem az. Ha így lenne, a gyilkossággal se lenne semmi gond"
Erre hoztam példákat, hogy Isten nincs ellene a gyilkosságnak és a homoszexualitásnak sem.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 22:13:15

@MAXVAL bircaman közíró: az pedig különösen árulkodó szellemi szinvonaladról, hogy a Biblia leírását , mely szerint Isten megparancsolja egy nép összes férfiának kiirtását, az író korszellemével magyarázod. Ha Isten megparancsolta, tök mindegy, ki írta le és mikor.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.21. 05:57:52

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Ez nem ilyen egyszerű. Ezek történelmi folyamatok, melyeket a kor szintjén isteni paranccsal magyaráztak.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.21. 07:59:31

@MAXVAL bircaman közíró:Biblia (amely a koiné görög βιβλίον, azaz tekercs szóból származik) azoknak a könyveknek a gyűjteménye, amelyeket a zsidóság és a kereszténység Istentől sugalmazottnak és ennek okán szentnek fogad el, tehát a hit és az erkölcs területén általános mércének tekint. A teljes Bibliát szent jellegéből adódóan keresztény Szentírásnak[1] is nevezik"

Komolyan, aggódom érted.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.21. 08:02:42

@MAXVAL bircaman közíró: Dávid fiút szeretett. Isten kiválasztottja volt. Isten maga is gyilkolt, utasított is gyilkosságra, még az emberáldozat sem volt elfogadhatatlan számára.

De ha azt mondod, a Biblia nem szent kònyv, csak egy zsidó mese, nem vitázom.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.21. 08:06:09

@MAXVAL bircaman közíró: Senki, a ki teljesen az Úrnak szenteltetett az emberek közül, meg ne váltassék, hanem halálra adassék bizonynyal.”

(III. Mózes 27:28-29)

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.21. 09:34:04

@MAXVAL bircaman közíró: te teljesen hülye vagy.
Attól még nem cáfoltad, hogyIsten gyilkosságra utasított.
Sem azt, hogy elutasította a buzikat.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.21. 09:37:47

@MAXVAL bircaman közíró: azt írom, Isten biztat a gyilkosságra. A te érved, hogy nem biztat. Bibliai idézetekkel támasztom alá. A te érved, hogy ez volt a kor szinvonala. Tehát elismered, hogy így volt, hisz nem cáfoltad.
Nincsenek érveid.
süti beállítások módosítása